divendres, 4 de maig del 2012

"IAIOS"


Reunint els objectes que algú ha guardat tot al llarg de la seva vida,
podem arribar a conèixer la seva història. A través d’aquests objectes, dos
nens juguen a reinterpretar la vida dels seus avis: unes sabates velles,
unes cartes, una gorra de ferroviari, unes maletes, una flor guardada
entre les pàgines d’un llibre, unes fotos en blanc i negre...
Tot un món de records que aquests nens començaran a valorar, tot
descobrint la història personal dels seus iaios.
Iaios ens explica la història d’una família, a través de la mirada de dos
nens.

El proper divendres 11 de maig els alumnes de 5è i 6è anirem a Calldetenes a veure l'obre de teatre "Iaios". Marxarem a les 10 i tornarem a les 12 del migdia. El preu de la sortida és de 4'80€ que seran carregats al vostre compte.

3 comentaris:

  1. Segur que serar molt divertit aquest espactacle!!!!!!!!!
    I coneixarem un mica la vida d'avans.

    ResponElimina
  2. jo crec que sera molt divertit
    estic impacient per anar-hi
    pero nquina llastima ensa saltarem una mica de tallers :(

    ResponElimina
  3. Em va agradar molt! Primer em pensava que seria molt avurrit però desprès vaig verure que era molt divertit!!

    ResponElimina